środa, 23 września 2009

K O N K U R S

Ulubiona książka z dzieciństwa

Już pewnie wszyscy wiedzą o tym konkursie, wszyscy czytali zasady, ale molem książkowym jestem odkąd pamiętam, dzieciństwo moje, mojego rodzeństwa i moich dzieci to przede wszystkim książki, książki i jeszcze raz książki (takie, siakie i owakie), więc nie może zabraknąć mnie przy promowaniu tego konkursu - oczywiście sama ochoczo wezmę w nim udział. żek mam mnóstwo i na pewno będę miała ogromny problem z wytypowaniem tylko trzech tytułów. Zastanawianie się czas zacząć.

Zasady konkursu - dla tych, którzy ich jeszcze u nikogo nie czytali - skopiowałam z blogu Montgomerry.

Allegro i Wydawnictwo Dwie Siostry ogranizują akcję, której celem jest wyłonienie ulubionej książki naszego dzieciństwa.

Wybrana książka zostanie wydana w serii Mistrzowie Ilustracji.

1. Powinna być to książka dla dzieci do lat 10.
2. Głosy, w pierwszym etapie akcji, oddaje się do 15 października.Można oddawać głosy z uzasadnieniem ale nie trzeba.Tutaj oddajemy głosy.
3. Spośród zgłoszonych książek do 30 października wybranych zostanie 5 propozycji, które faktycznie mogą zostać wydane nakładem Wydawnictwa Dwie Siostry.
4. Od 30 października do 12 listopada będzie można oddawać głosy na jedną z pięciu wybranych propozycji już bez uzasadniania wyboru. Będzie to zwykłe głosowanie.
5. Nagrodą główną jest komplet książek z serii Mistrzowie Ilustracji (9 tomów + jeden wyłoniony w konkursie).
6.Nagroda przyznana zostanie Użytkownikowi, którego wypowiedź i uzasadnienie przedstawione w etapie pierwszym uznane zostanie przez Komisję za najciekawsze.

Brak komentarzy: