niedziela, 11 października 2009

Dla wszystkich wielbicieli Mikołajka...

Wspaniała zapowiedź dla wszystkich, którzy kochają Mikołajka i jego kolegów - obżartucha Alcesta, pupilka naszej pani Ananiasza, zarozumiałego Rufusa, rozdającego fangi w nos Euzebiusza, ich nauczyciela Rosoła i innych - czyli dla mnie i dla moich dziewczyn

KALENDARZ NA ROK 2010

Jedyna w swoim rodzaju książka, w której każdy miesiąc poświęcony jest innemu bohaterowi, od Rosoła do Buni. Książka pełna rysunków Sempégo i prześmiesznych tekstów Goscinny'ego, a także mnóstwa praktycznych informacji, z miejscem na notatki (lub odrabianie mikołajkowych zadań domowych) i zupełnie wyjątkową listą imienin.

Mikołajkowy kalendarz to kolorowa, pięknie wydana i wysmakowana książka dla wszystkich fanów Mikołajka, a także dla poszukiwaczy oryginalnych kalendarzy.

Ja znalazłam prezent gwiazdkowy dla mojej Wiktorii :-)

Tytuł: Mikołajek. Kalendarz 2010

Autor: René Goscinny, Jean-Jacques Sempé
Data wydania: październik 2009
Wydawca: Znak
Liczba stron: 176
ISBN: 978-83-240-1257-2
Wymiary: 17,0x22,0 cm

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Właśnie wczoraj trafiłam na ten kalendarz i od razu zamieściłam go na liście prezentów gwiazdkowych do kupienia :)

MySweetDreams pisze...

Brytyjko - witam na moim blogu. Przypuszczam, że gdybym nie miała dzieci, to i tak kupiłabym ten kalendarz - dla siebie - bo Mikołajka i jego przygody uwielbiam:-)
A moja Wiki na pewno będzie zachwycona - mam tylko nadzieję, że w środku kalendarz jest tak samo dobry jak książki o Mikołajku - niestety, nie miałam okazji mieć go w rękach - ale "ZNAK" jest dla mnie w tym przypadku pewnego rodzaju gwarantem dobrej jakości

Caitri pisze...

Nieługo wyjdzie też trzeci tom nowych przygód Mikołajka ;) I wiem już co dostanę od rodzinki pod choinkę - Mikołajka pasjami uwielbiam.

MySweetDreams pisze...

Caitri - to zupełnie, tak jak my. Dokładnie tak samo - Mikołajka pasjami... nam się nigdy nie znudzi:-)