środa, 17 czerwca 2009

Dostałam paczkę od broszki.pl, a w niej... robale

Niniejszym spieszę donieść, że kilka tygodni temu, w marcu bodajże, broszka.pl ogłosiła konkurs na hasło dla Wydawnictwa "Dwie siostry". Udział wzięłam, a jakże, bo konkursy wszelakie bardzo lubię, i będę nieskromna... wygrałam, albo inaczej - zostałam wybrana spośród biorących udział do otrzymania nagrody książkowej (ufundowane były dwie takie nagrody: "Czerwony Kapturek" oraz "Robale"). Do mnie dotarła dziś drogą pocztową ta druga

z czego się ogromnie cieszę, bo jakoś nigdy nie udawało mi się niczego wygrać (nawet losy na zabawie sylwestrowej nie skrywały żadnego roweru ani czajnika bezprzewodowego). Tym bardziej cieszy fakt, że moja pierwsza w życiu wygrana w konkursie to książka. Dziękuję bardzo!!!

Brak komentarzy: